søndag 5. februar 2012

Mine siste (fullførte) prosjekter...

Her er som lovet bilder av mine 3 siste fullførte prosjekter...har mye mer på pinner og nål, har bla kommet ganske så langt på vei med det heklede teppet nevnt i et tidligere innlegg. Det er heldigvis ikke nål 2, men 2.5 og 3...phu!:) Tepppet er lekkert, med både gull og sølv "innvolvert!" Gleder meg til å vise det fram her i bloggen min!

Marius strømper. Etter kundens ønsker; med mønster også på tærne:)

Ble ganske kule, synes jeg;)

Merkelige genseren..;) Ser kul ut på da!;)

Og selvsagt cupcakes!

Kan ikke noe for det; disse er kule!;)



Så det var siste tids kreative utfall her fra meg... Hva har du på pinnene om dagen???

Sen søndags hilsen fra;

- Tildemor -

1 kommentar:

  1. Hei :)
    Beklager at jeg er så treg til å svare..Dagene går i ett for tiden..
    Kjempe fine ting du har strikket.. Kjempe tøffe de marius sokkene:)

    Håper de har funnet ut mer om sykdommen din, er lettere å takle når man vet hva det kommer av...

    Bloggtreffet var på Eva Solo sine lokaler i Skøyen, var veldig koselig..
    Håper formen din er grei, og at du har fine dager.
    Klem fra meg

    SvarSlett

Bloggarkiv